Menü 
- Kezdőlap
- Információk
- Közösség
- Ranglisták
» Rovatok
   - Autó-Motor
   - Állatvilág
   - Bulvár hírek
   - Civilizációk
   - Csillagászat
   - Delta
   - Életmód
   - Érdekes videó
   - Érdekességek
   - Ezotéria
   - Facebook
   - Filmajánló
   - Hardver világ
   - Horoszkóp
   - Idézetek
   - Irodalmár
   - Játéktesztek
   - Könyvajánló
   - Kreatéka
   - Mixersuli
   - Művészet
   - Naptár
   - Poénos kép
   - Retro
   - Riporter
   - Sporthírek
   - Süssünk-főzzünk
   - Szoftver világ
   - Sztárpletykák
   - Technika
   - TeveClub hírek
   - Történész
   - Viccek
   - Világörökség
   - Világutazó
- Játékok
- Foci VB
- Ötletbörze
- Párkereső
- Árvaház
- Adományok
- Vendégkönyv
Név:
Jelszó:
Regisztráció
Eddig
2210
került kiosztásra

Jelenleg

látogatónk van


   » Életmód és egészség « 
Az egészséges életmód első lépései

   Több időt és figyelmet szeretnél fordítani egészséged javítására és megőrzésére?
   A következő hét tipp betartásával garantáltan elindulhat bárki az egészséges(ebb) életmód felé. Bármikor el lehet őket kezdeni, és akár néhány héten belül észrevehetjük magunkon a pozitív változásokat.
   
   1. Tűzz ki reális célokat! Mit szeretnél elérni?
   Mi motivál leginkább? Találj egy olyan célt, amit jól meg tudsz fogalmazni, és valóban vágysz az elérésére.
   
   2. Mérd fel a helyzeted!
   Legyél reális a jelenlegi állapotod kapcsán, é ez alapján állít fel egy fokozatosságra épülő tervet! A tapasztalat az, hogy a túl drasztikus változások nem vezetnek hosszan tartó eredményhez.
   
   3. Ints búcsút a káros szokásaidnak!
   
   4. Kezdj többet mozogni!
   Az egészséges életmód egyik pillére a mozgás, a sportolás. Akárhogy is fogalmaztad meg a célod, ha aktívabb leszel, az segít majd elérni. A sportolás nemcsak a felesleges kilókat tünteti el. Javít az állóképességeden, erősíti az immunrendszered, kitartásra tanít, és jobb kedved is lesz tőle.
   
   5. Legyen egészségesebb az étrended
   Alakítsd át úgy az étrended, hogy kövesse az egészséges táplálkozás alapelveit. Számít, hogy mit és hányszor eszel. Érdemes a rendszeres és változatos étkezésre törekedni.
   
   6. Stresszből csak amennyi muszáj!
   A pihenés, a kikapcsolódás nem csak a nyaralással egybekötve működhet. A hétköznapokba is figyelj, hogy legyen lehetőséged feltölteni az energiaraktáraidat.
   
   7. Aludj többet, jobban!
   
Ha kipihent vagy, minden jobban fog működni. Ez nem azt jelenti, hogy alkalmanként nem fér bele egy görbe este. A hétköznapokban azonban törekedj arra, hogy időben lefeküdj.

Forrás: igyteljesazelet.hu

Tartalomjegyzék:   

Szerkesztette: 2osztály

A cikk eddig 28 tagunk figyelmét kötötte le.

Webmaster: Márkus Csaba, alias Archie