Menü 
- Kezdőlap
- Információk
- Közösség
- Ranglisták
» Rovatok
   - Autó-Motor
   - Állatvilág
   - Bulvár hírek
   - Civilizációk
   - Csillagászat
   - Delta
   - Életmód
   - Érdekes videó
   - Érdekességek
   - Ezotéria
   - Facebook
   - Filmajánló
   - Hardver világ
   - Horoszkóp
   - Idézetek
   - Irodalmár
   - Játéktesztek
   - Könyvajánló
   - Kreatéka
   - Mixersuli
   - Művészet
   - Naptár
   - Poénos kép
   - Retro
   - Riporter
   - Sporthírek
   - Süssünk-főzzünk
   - Szoftver világ
   - Sztárpletykák
   - Technika
   - TeveClub hírek
   - Történész
   - Viccek
   - Világörökség
   - Világutazó
- Játékok
- Foci VB
- Ötletbörze
- Párkereső
- Árvaház
- Adományok
- Vendégkönyv
Név:
Jelszó:
Regisztráció
Eddig
2178
került kiosztásra

Jelenleg

látogatónk van


   » Autó-Motor « 
Megújult az ötajtós Mini

   Márciustól új formai részletekkel kelleti magát a Mini ferdehátú modellcsaládja. Most az ötajtós ráncfelvarrásáról olvashatsz.
   
   
   
   A 2014-es modellváltás során bevezetett, ötajtós Mini a legfurcsább, legpraktikusabb dolog, ami a régi vágású szériával történhetett: a két extra oldalajtó összekuszálta ugyan a karosszéria arányait, cserébe azonban végre ötszemélyes utasteret és kisautós mércével tágas csomagtartót adott a rajongóknak.
   
   Az autó külső hossza látványosan megnőtt a hat évvel ezelőtti bevezetéshez képest, ám ez csak a látványt szolgálja, a helykínálat nem változott. Az eddig 3982 mm-es ötajtós immár 4023 mm hosszú, a szélesség (1727 mm) és a magasság (1425mm) maradt, ami volt, ahogy a 2567 mm-es tengelytávhoz sem nyúltak. Az utastéri helykínálat nem változott tehát, és a 278/941 literes csomagtartó kapacitása is maradt, ami volt - érezhetően tágasabb, mint a háromajtósé.
   
   
   
   Az optikai módosítások látványosak azok számára, akik fel tudják idézni az eddig futó ötajtós Minit. Mostantól fényezett a lökhárító, valamint alapfelszerelés a LED-es első és a brit zászlót mintázó hátsó lámpatest. Nincs viszont ködfényszóró: ennek helyén keskeny, függőleges légbeömlőt találunk, funkcióját pedig az adaptív LED-es fényszóró speciális "rossz idős" üzemmódja tölti be. Az alábbi csúszkás képen a piros az eddigi, a szürke az új orrkialakítás.
   
   
   
   Továbbra is a széria legkülönlegesebb ajánlata a multitone tetőlemez, amely nem egyszerűen kontrasztos, hanem színátmenetes kontrasztos elem: három árnyalatot visznek fel a tetőre, amely aztán bármely karosszériaszínnel társítható.
   
   Az utastérben új a központi műszeregység kialakítása - mostantól alapfelszerelés a 8,8 colos érintőképernyő - és variálható, grafikus megjelenítése. Módosultak a bőr sportkormányon (szintén új szériatartozék) elhelyezett vezérlőgombok. Új opció a kormányfűtés.
   
   
   
   Ahogy a háromajtós és a kabrió, az ötajtós Mini is márciustól kerül piacra.
   
   Alább rövid videón ismerheted meg a 2021-es, ötajtós Mini részleteit:

   
   

Forrás: www.vezess.hu

Tartalomjegyzék:   

Rovatfelelős: Tehetséges Vehemencia

A cikk eddig 24 tagunk figyelmét kötötte le.

Webmaster: Márkus Csaba, alias Archie